Du er her

Handelsbetingelser

Tilbud og rabatter

Nedsatte varer byttes ikke i vores fysiske butik uden kvittering.

Eventuelle kampagnerabatter gælder ikke for gavekort og i forvejen nedsatte varer. Kampagnerabatter kan ikke kombineres med andre tilbud eller rabatkoder.

Bestilling

Når du har bestilt din varer, går du til kassen. Når du har indtastet dine oplysninger og skal over i betalingsdelen bliver dine bankoplysninger kun sendt til PBS. Dine oplysninger sendes krypteret, så ingen andre end DIBS kan læse dem. Hvis din transaktion ikke går korrekt igennem, kan du prøve igen. Lykkedes det ikke, skal du henvende dig til dit pengeinstitut. Beløbet trækkes først fra din konto, når varen er afsendt.

Henvendelse til AllSkin

Du kan maile til os på kontakt@allskin.dk eller ringe/sms til +45 2083 2990.

Betalingsmåder

Du kan betale med Dankort/VISA-Dankort.

Leveringsbetingelser

Normal leveringstid er 1-3 arbejdsdage. En sjælden gang imellem kan en vare dog blive udsolgt i løbet af den samme dag. Hvis det tilfælde opstår, kontakter vi dig via mail eller telefon.

Fragt

Vi sender pakker til levering med GLS - FRI FRAGT - til nærmeste GLS-shop nær dig. I tjek-out ved køb er det muligt at vælge om pakken skal sendes direkte hjem til dig eller om den ønskes afhentet i butikken.

Vi beder om dit mobilnummer således, at du kan blive adviseret, når din pakke er landet.

Vi sender til adresser i Danmark.

Modtagelse af varen

Det er vigtigt at du kigger din vare efter, inden du skriver under på modtagelsen. Anmeldelse af beskadigede varer sker hos PostDanmark indenfor 2 dage. Det er meget vigtigt, at du ikke benytter en vare, for dernæst at reklamere over fejl eller mangler.

Returret /Bytteregler

Du har mulighed for at fortryde dit køb i 14 dage fra modtagelsen af varen. Hvis du fortryder, kontakt os venligst, så vi ved, varen er på vej retur, da du udover 14 dages fortrydelsesret har yderligere 14 dage til at returnere varen i. Når du sender varen retur skal varen samt emballagen være i hel og ubrudt stand. Emballagen skal være ubeskadiget, så hvis et gensalg ikke er muligt, kan vi desværre ikke modtage varen eller give pengene retur. Efter modtagelsen returnerer vi herefter pengene, dog skal du selv betale for fragten til os. Varer sendt ufrankeret nægtes modtaget. Du kan også bytte dine varer i vores fysiske butik.

Værdiforringelse: Den erhvervsdrivende bærer bevisbyrden for, hvorvidt der er sket en værdiforringelse af den returnerede vare.

Priser

Alle priser er incl. 25% moms. Dog tages der forbehold for: Prisstigninger, valutaændringer, force majeure, afgiftsændringer, udsolgte og udgåede varer, ændring i specifikation i produktet samt trykfejl.

Garanti

På alle produkter er der reklamationsret på 24 måneder, med mindre producenten selv giver yderligere garanti på produktet. Det foregår således, at kunden sender den defekte vare til os. Kunden betaler for fragten hertil. Hvis der er tale om en garantisag, returneres en ny til kunden. I tilfælde af reklamation skal faktura altid medsendes.